Strasznie przywiązuje się do miejsc, które odwiedzam. Jestem typem człowieka, który nie lubi zmian. Dlatego też jak tylko nadaje się okazja, aby gdzieś wyjechać to zawsze wybieram sprawdzony ośrodek wczasowy.

Może to sentyment, a może przywiązanie, albo jedno i drugie - nie wiem. W każdym bądź razie lubię sprawdzone miejsca. Zresztą mam tak samo z pracą, nie lubię wykonywać czyjejś pracy, bo nie czuje się wtedy w tym dobry i nie wiem czy podołam. Wole pewność, że sprawdzam się w tym co robię i z czasem wykonuje swoją pracę jak najlepiej potrafię.

Jadę nad morze


Podróż z pracą troszkę połączyłem, ale coś w tym jest, że te dwie rzeczy nieustannie się przeplatają. Taki prozaiczny przykład z teraźniejszości. Jest straszny upał za oknem, w całej Polsce ogromne upały, a np ja muszę być w pracy - jak 90% społeczeństwa ;-) O czym jednak się mówi w czasie przerw ze współpracownikami? Oczywiście o urlopie, bo sezon w pełni. Każdy opowiada, gdzie jedzie, gdzie jechał, co robi w weekend - bo weekend'y to takie mini urlopiki.

Osobiście preferuje morze, choć górami też nie pogardzę. Nie oszukujmy się jednak, morze jest idealne na upały, bo kto w upalny dzień wybrałby się w góry? :-) Od lat wybieram jeden sprawdzony ośrodek wczasowy nad morzem, który charakteryzuje się przede wszystkim wspaniałymi warunkami noclegowymi. A co najważniejsze, jak dla mnie, mają wyśmienitą kuchnię.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz