Szef wyznaczył mi zadanie, abym zorganizował tuż po świętach wielkanocnych konferencje dla pracowników wszystkich naszych oddziałów w Polsce. Dosyć odpowiedzialnie to zadanie, ponieważ pracuję i mieszkam tu od niedawna. Nie wiedziałem za bardzo, gdzie i czego szukać. 

Z pomocą oczywiście przyszli moi dobrzy znajomi ze studiów, którzy już nie raz organizowali tego typu spotkania. Nie omieszkam wspomnieć, że konferencja ma być połączona z imprezą integracyjną. Tym bardziej musi, to być dobre miejsce z odpowiednim sprzętem multimedialnym i cateringiem oraz bazą noclegową.

Konferencja w górach Zorganizowanie konferencji w górach


Mój wybór padł na Hotel Bielsko, znajomy polecił mi te miejsce na pierwszym miejscu. Powiedział, że już kilka razy organizowali tam konferencje i za każdym razem wszyscy goście byli bardzo zadowoleni. Pomyślałem, że warto spróbować i mu zaufać. Więc zarezerwowałem już dogodny dla nas termin i niecierpliwie czekam na to, co powie mój szef, gdy się o tym dowie. Konferencje Bielsko cieszą się wielkim uznaniem wśród uczestników takich spotkań.

Muszę jeszcze tylko wymyślić, jakie atrakcje mają się znaleźć na imprezie integracyjnej, która odbędzie się wieczorem. Mam do wyboru bankiet, kolacje, ognisko lub wymyślenie własnej uroczystości - personel się dostosuje. Uważam jednak, że najlepszą opcją dla mojej firmy będzie zorganizowanie ogniska. Wszyscy będą mogli zrzucić służbowe uniformy i odstresować się. Mam nadzieję, że sprzęt multimedialny nie zawiedzie i wszystko na konferencji odbędzie się tak, jak powinno.

Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz