Pamiętacie? Pamiętamy i na samą myśl o obozach na których byłem w przeszłości zaczynam się uśmiechać :-) Mój pierwszy obóz odbył się w górach, niestety nie pamiętam już jaka to była miejscowość. Pamiętam to podekscytowanie i jednocześnie strach, że przecież prawie nikogo tam nie znam i spędzę tam całe dwa tygodnie moich wakacji. Wierzcie mi, że na drugi wyjazd na obóz już nie musiał mnie nikt namawiać. 


Byłem strasznie szczęśliwy, jak po powrocie z pierwszego obozu usłyszałem od rodziców, że jeśli mi się podobało, to za rok również mogę jechać. Nie żałuje, żadnego z obozów na których byłem. Jest to na prawdę super zabawa. Młody człowiek uczy się integracji w grupie, nowych obowiązków, staje się bardziej samodzielny i odpowiedzialny za swoje czyny. Dzięki obozom młodzieżowym stałem się bardziej pewny siebie i odpowiedzialny za swoje czyny.

Obóz młodzieżowy Wspomnienia na lata

Jednocześnie poznałem masę wspaniałych ludzi z którymi nawet mam kontakt do dziś dnia. Więc nie mam kompletnie czego żałować. Dlatego też postanowiłem, że moje dziecko również wyślę na taki obóz. Obóz młodzieżowy to organizowany jest zazwyczaj dla dzieci i młodzieży powyżej 5 roku życia. Dzieci spędzając aktywnie czas, mają okazję dobrze wykorzystać czas wakacji. Dzięki aktywności zajęciom sportowym poznają różnego rodzaju dziedziny sportowego, kto wie może któraś z nich tak przypadnie im do gustu, że po powrocie z obozu zaczną ją uprawiać :-) Dzięki aktywnościom fizycznym dziecko nabiera pewności siebie i ćwiczy swoją siłę charakteru, jednocześnie podnosząc swe umiejętności.

SummerCamp to świetna propozycja dla wszystkich, którzy chcą aktywnie i dobrze wykorzystać czas wakacji. Obozy z HumanSport to aktywne zajęcia sportowe, podczas których uczestnicy mają okazję poznać różne dziedziny sportu. Spędzając aktywnie czas, biorąc udział w różnorodnych konkurencjach uczestnicy doskonalą swoje umiejętności sportowe oraz siłę charakteru. Oferta skierowana jest do dzieci i młodzieży (od 5 lat).
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz