Ostatnio przeglądając ofertę górskich noclegów natrafiłem na miejscowość o której nigdy nie słyszałem. Często jeżdżę do Wrocławia załatwiając służbowe sprawy i uczestnicząc w konferencjach. Tym razem, postanowiłem, że zaraz po szkoleniu wybiorę się na dwa dni w góry. Szukałem więc coś w okolicy Wrocławia i znalazłem. Czarna góra noclegi jest miejscem godnym polecenia, szczerze mówiąc byłem zdezorientowany, że niedaleko Wrocławia, w kotlinie kłodzkiej są takie atrakcje turystyczne.


widok na góry

To były bardzo "pracowite" dwa dni. Mówiąc pracowite, mam na myśli aktywne. Jestem osobą aktywną, nie ukrywam, że lubię sport. Dlatego moje wypady są zawsze na wysokich obrotach w górskich miejscowościach. Najbardziej lubię jeździć w góry. Dlaczego? Otóż w górach jest zdecydowanie więcej atrakcji dla sportowców. Liczne trasy, ścieżki górskie, które można pokonywać na rowerze. To mój żywioł i coś, co na prawdę lubię.


Sport to zdrowie. To prawda, a gdzie jak nie w górach, jest najczystsze powietrze. Wolne od miejskich spalin, z dala od cywilizacji, wśród fauny i flory. Zawsze wybieram miejscowości nie takie jak Zakopane do którego co roku miliony turystów się zjeżdżają i są wielkie korki i kolejki, tylko właśnie takie spokojne i dużo mniejsze.

Powód jest prosty, mniej ludzi, to więcej przestrzeni. Obcowanie z naturą jest nam ludziom bardzo potrzebne i czasem musimy wyrwać się z tej miejskiej dżungli. Warto więc o tym pomyśleć, zanim wybierzemy pod uwagę obleganą górską miejscowość.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz