Z dala od zatłoczonych ulic i chodników, delektując się ciszą i spokojem, nabieram powoli dystansu do codzienności. Czasem taki wypad weekendowy za miasto jest bardzo potrzebny, aby właśnie nabrać dystansu do naszego życia i spraw, które nas denerwują i wyprowadzają z równowagi.

Osobiście zawsze korzystam z Noclegi Ustroń jest tam piękny basen dostępny dla gości w sezonie letnim. Praktycznie nie trzeba wychodzić zza muru willi, aby delektować się urlopem :-)

Ostatnio miałem bardzo nieprzyjemną rozmowę z panią urzędniczką, która próbowała mi wmówić, że źle interpretuje dany przepis. W końcu zgłosiłem sprawę do naczelnika i została ona wyjaśniona. Ile jednak nerwów mnie to kosztowało, to wiem tylko ja. Dlatego też postanowiłem, że najwyższy czas pojechać gdzieś za miasto.

Noclegi w UstroniuUstroń na weekend


Góry, są najlepszym miejscem do wypoczynku. Czyste powietrze, przepiękne krajobrazy, liczne trasy spacerowe to główne atuty górskiego uroku.  Bez względu na porę roku, góry zawsze są piękne.

Wybrane atrakcje Ustronia, które musisz zobaczyć i odwiedzić:
  • Polanka pod Czantorią,
  • Kolej linowo-krzesełkowa na Czantorię,
  • Leśny Park Niespodzianek,
  • Park linowy na Równicy,
  • Extreme park na Równicy,
  • Kościół katolicki z 1878 r.
 
Osobiście jednak uwielbiam porę wiosenno-letnią, kiedy folklor góralski jest bardzo kolorowy i żywy, a miasto Ustroń oferuje szereg kulturalnych atrakcji. W przypadku ładnej pogody możemy wybrać się z kocykiem nad rzekę Wisłę i troszkę odpocząć.
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz